wtorek, 15 maja 2012

Prolog

Zawsze zastanawiałam się nad moim życiem.
Chciałam mieć godną zaufania przyjaciółkę i idealnego chłopaka, który potem zostanie moim mężem.
Wszystko szło świetnie...
Miałam naprawdę wspaniałą przyjaciółkę i tego idealnego chłopaka.

A potem stało się TO i moje dotychczasowe życie obróciło się o 180 stopni
Nie chciało mi się w to wierzyć...
Dlaczego akurat my?
Przecież miało być tak pięknie...
Czasami naprawdę żałuję, że tak się wtedy potoczył nasz los.

Chociaż z drugiej strony...

Gdyby nie TO możliwe,że nie byłabym teraz ich przyjaciółką ,a już na pewno nie zostałabym Jego "całym światem"

_______________________

No i jest prolog...
Jak wam się podoba?
Jeszcze dzisiaj dodam rozdział 1 ;) 

1 komentarz:

  1. zobaczymy co bedzie dalej :) zapraszam to mnie :) http://fifi1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń