niedziela, 25 listopada 2012

Liebster Award



Zostałam nominowana do Liebster Award przez ' Betuu ' i ' Zuza ♥ '! Bardzo wam dziękuje! ♥

Krótkie wyjaśnienie:
"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytania od Zuza ♥
1. Od kiedy jesteś Directionerką?
Od lutego tego roku ;)

2. Słuchasz czegoś poza 1D? Np. GrubSon.
Słucham wszystkiego co mi się spodoba m.in Flo Rida, Olly Murs, PSY, Nicki Minaj...

3. Ulubieniec z 1D?
Zayn ;3

 4. Masz jakieś gadżety związane z 1D?
Nie ;c

5. Ile masz zdjęć chłopców na komputerze, telefonie?
Bardzo,bardzo,bardzo dużo xd

6. Czytasz jakieś blogi z opowiadaniami o 1D?
Czytam ;)

7. Ulubiona piosenka? (niekoniecznie 1D)
Mam dużo ulubionych, nie potrafię wybrać jednej.

8. Ile masz powieszonych plakatów z One Direction w pokoju? XD
30 xd

9. Ile masz lat?
16 ;)

10. Jak długo prowadzisz bloga/blogi?
Tego od maja. W zeszłym roku pisałam z Justinem,ale zrezygnowałam z tego...

11. Czy twoje przyjaciółki również są Directioners? :)
Tak. Dzięki mojej przyjaciółce poznałam 1D, bo cały czas mnie nimi męczyła ;)


Pytania od Betuu
1. Za co kochasz chłopców z One Direction?
Kocham ich za to kim są. Nie próbują na siłę udawać kogoś innego.Nie są plastikowi jak niektóre ''bojsbendziki''. Każdy z nich jest wyjątkowy, jedyny w swoim rodzaju.
Cenię w nich w to,że nie są tacy poważni,że potrafią się z siebie śmiać i to jest najważniejsze.Oprócz tego mają niesamowite głosy. ♥

2. Od kiedy jesteś Directioner?
Od lutego tego roku ;)

3. Jakiej muzyki słuchasz najczęściej?
Najczęściej pop, bo 1D a oprócz nich to wszystko co mi wpadnie w ucho..

4. Jesteś shiperką Larry'ego?
Tak! Larry is real!

5. Ulubiony film komediowy?
Nie mam jakiegoś ulubionego.. Oglądam to co akurat fajnego leci w tv..

6. Co najbardziej lubisz robić w wolnych chwilach?
Siedzieć na twitterze xd

7. Tęsknisz za związkiem Liama z Danielle?
Tak,tęsknie.Pasowali do siebie..Dani lubiłam najbardziej z ich dziewczyn, bo jako jedyna wydawała się być prawdziwa.. 

8. Czy chociaż raz hejtowałeś Eleanor Calder?
Nie lubie jej, ale nie zniżam się do tego poziomu i nie hejtuje

9. Uczestniczysz w akcjach na twitterze?
Kiedy jakąś zobaczę od razu się dołączam, ale tylko jeśli ma ona sens

10. Co byś zrobiła , gdybyś spotkała chłopców z 1D ?
Szczerze? Nie wiem. Najprawdopodobniej nie umiałabym wydusić z siebie słowa i stała jak głupia z otwartymi ustami xd

11. Czy jesteś jedną z tych osób, które pragną polecieć do Londynu tylko i wyłącznie z powodu One Direction?
Po część. Od dawna marzył mi się Londyn (Big Ben, London Eye ahh..), ale przez 1D chciałabym tego jeszcze bardziej..

Blogi, które nominuję:
1. biglove1d.blogspot.com
2. threesilentwords.blogspot.com
3. bidi-bidi-bom-bom.blogspot.com
4. baby-we-are-a-little-different.blogspot.com
5. vas-hapenin.blogspot.com
6. onedirectionyoursong.blogspot.com
7. truelove-onedirection.blogspot.com
8. livingdreamsitgivesmefaith1d.blogspot.com
9. somany-dreams.blogspot.com
10. secretlifevictorie.blogspot.com
11.onedream-onelove-onelife-onedirection.blogspot.com

Moje pytania:
1. Jak masz na imie?
2. Od jak dawna jesteś Directionerką?
3. Który z 1D jest twoim ulubionym i dlaczego ?
4. Najlepszy teledysk jaki oglądałaś?
5. Ulubiona piosenka?
6. Jakie jest twoje największe marzenie?
7. Co myślisz o Eleanor?
8. Co myślisz o Larry shippers/jesteś jedną z nich?
9. Byłaś kiedyś hejtowana?
10.Co zainspirowało cię do stworzenia tego bloga?
11. Za co kochasz One Direction?

3 komentarze:

  1. O jezu! dopiero przeczytałam że jestem nominowana u ciebie ! : o Dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. [SPAM]
    http://onedirection-opowiadaniee.blogspot.com/
    http://onedirection-opowiadaniebyklaraii.blogspot.com/ - wpadniesz pokomentujesz ? ; > Będziemy wdzięcze .

    OdpowiedzUsuń
  3. Również nominuję Twojego bloga do Liebster Awards :)
    http://people-really-change.blogspot.com/2013/01/liebster-awards.html

    OdpowiedzUsuń